20 Ocak 2017 Cuma

Şirket Koduna Satın Alma Organizasyonu Atama



                 SAP'DE ŞİRKET KODUNA SATIN ALMA ORGANİZASYONU ATAMA


   Bu yazımda SAP MM Modülünde mevcut olan şirket koduna satın alma organizasyonu atama işlemini adım adım anlatmaya çalışacağım. SAP'de bu uygulama "OX01" işlem kodu ile yapılmaktadır.
  Adımlar şu şekildedir: 


Adım 1: Komut satırına SPRO işlem kodu girilir ve enter(girişe) basılır.



Adım 2: SAP Reference IMG simgesi üzerine tıklanır. 



Adım 3: Aşağıdaki ekran görüntüsüne göre izlenen yol ile Şirket koduna satın alma organizasyonu atama aşamasına gelinir. 




Adım 4: Position(konum) üzerine tıklanır ve bulunması istenen satın alma organizasyon kodu güncellenir. SAP işlem kodu "OX01" komutu, doğrudan bu aşamaya gelmemize olanak sağlamaktadır.


Adım 5: Şirket kodu alanındaki şirket kodu güncellenir ve enter(girişe) basılır. Bu aşamada, şirketin tanımlı adı otomatik olarak güncellenir.



Adım 6: Şirket koduna satın alma organizasyonu atandıktan sonra, kaydet butonu üzerine tıklanır ve veri girişleri kayıt edilir.



Adım 7: Uyarlama talep numarası seçilir, uyarlama talep numarası istenir ve veri kayıt edilir.





Sürçi Lisans Ettiysem Affola.
Sevgiler ve Saygılar
Mustafa Güven













 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder