18 Ocak 2017 Çarşamba

SAP'de Satın Alma Grupları Oluşturma



                               SAP MM MODÜLÜNDE SATIN ALMA GRUPLARI OLUŞTURMA


   Bu yazımda SAP MM modülünde bulunan satın alma grupları oluşturma işlemini adım adım anlatmaya çalışacağım.
   Bu işlem için kullanılan işlem kodu "OME4"tür.

   Adımlar şu şekilde yapılmaktadır:


Adım 1: Komut satırına "SPRO" işlem kodu girilir ve enter(girişe) basılır.



Adım 2: SAP Reference IMG simgesi üzerine tıklanır.



Adım 3: Satın alma grupları oluşturmak için aşağıdaki ekran görüntüsüne göre şu menü yolu izlenmektedir.



SPRO-> SAP Customizing Implementation Guide(IMG)->Enterprise Structure-> Assignment-> Material Management-> Purchasing-> Create Purchasing Groups.


Adım 4: Yeni satın alma grupları oluşturmak için yeni veri girişleri üzerine tıklanır. İşlem Kodumuz    "OME4" bu adıma doğrudan ulaşmamıza olanak sağlamaktadır.




Adım 5: Bu adımda


1) Satın alma grup alanına, 3 haneli satın alma grup anahtarı girilir.
2) Satın alma grubu tanımlama alanına, satın alma grubunun tanımı girilir.
3) Telefon iletişim detayları girilir ve devam etmek için enter(girişe) basın.



   Gerekli tüm bilgiler güncellendikten sonra, girişleri kaydetmek için kaydet simgesi seçilir. Böylece satın alma grupları başarılı bir şekilde oluşturulmuş olur.


Sürçi Lisan Ettiysem Affola.
Saygılar ve Sevgiler
Mustafa Güven


































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder