21 Ocak 2017 Cumartesi

Tesise Satın Alma Organizasyonu Atama




SAP'DE TESİSE SATIN ALMA ORGANİZASYONU ATAMA İŞLEMİ 


   Bu yazımda SAP MM Modülünde, tesise satın alma organizasyonu atama işlemini adım adım anlatmaya çalışacağım. 
  SAP'de bu işlem için kullanılmakta olan işlem kodu "OX17" dir. 
  İşlem adımları şu şekilde olmaktadır: 


Adım 1: Komut satırına "SPRO" işlem kodu girilir ve enter(girişe) basılır. 




Adım 2: SAP Reference IMG simgesi üzerine tıklanır. 




Adım 3: Aşağıdaki ekran görüntüsüne göre izlenen yol ile, tesise satın alma organizasyonu atama işlemi aşamasına gelinir. 




Adım 4: Yeni veri girişleri sekmesine tıklanır. SAP'deki "OX17" işlem kodu, doğrudan bu aşamaya gelmemize olanak sağlamaktadır. 






Adım 5: Aşağıdaki veriler güncellenir ve enter(girişe) basılır. 




 Burada  

 1) POrg: Tesise atanmak istenen Satın alma organizasyonunu güncelleme işlemi için kullanılır. 
 2) Plnt: Tesis anahtarını güncellemek için kullanılır. 


Adım 6: Kaydet ikonu üzerine tıklanır ve girilen veriler güncellenir. 




 Adım 7:  Uyarlama talep numarası seçilir, uyarlama talep numarası istenir ve veri kayıt edilir.




  Böylece satın alma organizasyonu, SAP'de tesis koduna atanmış olur.



Sürçi Lisan Ettiysem Affola.
Saygılar ve Sevgiler
Mustafa Güven






















3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Merhabalar Halil Bey. Rica etsem sizi tanıyabilir miyim ?
      İyi günler dilerim.

      Sil
    2. Merhaba yarışmaya Manisa'dan katılıyorum SAP ile ilgileniyorum. Sormak istediklerim var. Verirseniz çok sevinirim.

      İyi çalışmalar.

      Sil