14 Ocak 2017 Cumartesi

SAP'de Tesis Tanımlama


  Bu yazımda SAP MM ve SD modüllerinde mevcut olan "Tesis Tanımlama" işlemi aşamalarını anlatmaya çalışacağım.
  SAP'de bu işlem için kullanılmakta olan işlem kodu"OX10"dur.
  Tesis tanımlama adımları şu şekilde olmaktadır:

Adım 1: Komut alanına "SPRO" işlem kodu girilir ve enter(girişe) basılır.



Adım 2: SAP Reference IMG simgesi seçilir.



Adım 3: Aşağıdaki ekran görüntüsüne göre menü çucuğunda belirtilen adımlar izlenir.

SPRO->SAP Customizing Implementation Guide(IMG)->Enterprise Structure->Definition->Logistics - General->Define copy,delete, check plant.



Adım 4: Tesis tanımlama sekmesi üzerine tıklanır.




Adım 5: Yeni veri girişleri yapılır. İşlem kodlarımızdan "OX16" doğrudan bu aşamaya gelmemize olanak sağlamaktadır.




Adım 6: Yeni tesis kodu girilir, tesisin adı güncellenir ve enter(girişe) basılır. 




Adım 7:  Tesisin adresi güncellenir ve enter(girişe) basılır. 



                                                             



Adım 8: Tüm zorunlu alanlar güncellendikten sonra kaydet ikonu üzerine tıklanır. 



Böylece tesisimiz, SAP'de başarılı bir şekilde yapılandırılmış olur. 


Sürçi Lisans Ettiysem Affola.
Sevgi ve Saygılar
Mustafa Güven 






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder