15 Ocak 2017 Pazar

SAP'de Şirket Koduna Tesis Atama



Şirket Koduna Tesis Atama "MM ve SD"

    Bu yazımda SAP MM ve SD modüllerinde mevcut olan "Şirket Koduna Tesis Atama" işlemini adım adım anlatmaya çalışacağım.

Adım 1: İlk olarak komut satırına "SPRO" işlem kodu girilir ve enter(girişe) basılır.




Adım 2: "SAP Reference IMG" simgesi üzerine tıklanır.




Adım 3: Aşağıdaki ekran görüntüsüne göre, menü yolu izlenir: 

IMG Menü Yolu: SPRO-> SAP Customizing Implementation Guide(IMG)-> Enterprise Structure-> 
Assignment-> Logistics - General -> Assign Plant to Company Code.




Adım 4: "Assign plant to company code" seçildikten sonra; Yeni veri girişleri aşamasına geçilir. 



   SAP'deki işlem kodlarından "OX18" kodu adım 4'e doğrudan geçmemize olanak sağlamaktadır. 


Adım 5: Şirket kodu alanındaki şirket kodu güncellenir, tesis alanındaki tesis kodu güncellenir ve enter(girişe) basılır. 



Adım 6: Adım 5'teki tüm bilgiler güncellendikten sonra kaydet simgesine tıklanır. Böylece tesis, şirket koduna başarılı bir şekilde atanmış olur. 


Sürçi Lisans Ettiysem Affola
Sevgiler ve Saygılar 
Mustafa Güven 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder