28 Ocak 2017 Cumartesi

FI MODÜLÜNDE ŞİRKETE, ŞİRKET KODU ATAMA İŞLEMİ



                      SAP FI MODÜLÜNDE ŞİRKETE ŞİRKET KODU ATAMA

   Bir önceki yazımda, SAP FI modülünde, şirket kodu tanımlama işleminden bahsetmeye çalıştım. Bu yazımda, şirkete, şirket kodunun nasıl atanacağından bahsetmeye çalışacağım.


 Adım 1: SPRO  "SPRO" işlem kodu girilir ve enter(girişe) basılır.



 Adım 2: SAP Reference IMG   "SAP Reference IMG" simgesi üzerine tıklanır.



 Adım 3: - SPRO => IMG => Enterprise Structure => Assignment => Assign company code to company

  Menü yolunda görülmekte olan yol izlenerek "Assign company code to company" aşamasına gelinir.




 Adım 4: Şirkete, şirket kodu atama ekranı giriş sayfasında, tanımlı şirket kodlarının listesi görülmektedir  ve atama için mevcut şirket kodları kontrol edilir. "position"(konum) butonu seçilir, şirket kodu güncellenir ve enter(girişe) basılır. Artık şirket kodumuz, listenin en başında görüntülenecektir.
      SAP İşlem kodu "OX16" doğrudan bu adıma gelmemize olanak sağlamaktadır.





 Adım 5: Şirket Kodunu ata-> Şirkete ekran değişim görüntüsünde: Şirketin tanımlı adı"ID" si girilir.



 Adım 6: Şirkete, şirket kodu atandıktan sonra, kaydet butonuna veya (ctrl+s) yaparak, verimiz oluşturulmuş olur.



  Tüm gerekli bilgiler güncellendikten sonra, uyarlama gereksinimi hazır olur, uyarlama gereksinimini seçebilir ve verimizi kaydedebiliriz. 


  Sürçi Lisans Ettiysem Affola
  Saygılar 
  Mustafa Güven 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder